مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-19سياسي

فارس من| چه کسی پاسخگوی مشکل جاده روستای موسی آباد است؟


رییس شورای اسلامی روستای موسی آباد از توابع شهرستان کیار با بیان اینکه جاده ای به طول 400 تا 500 متر از داخل روستا عبور می کند و شرایط بسیار نامناسبی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه  جاده موسی آباد استان چهارمحال و بختیاری را ترمیم کنید در سامانه فارس من، خبرنگار فارس این مشکل را از مسئولان مربوطه پیگیری کرده است.

محمدعلی مقصودی با بیان اینکه این جاده به طول 400 تا 500 متر از داخل روستا عبور می کند و شرایط بسیار نامناسبی دارد، گفت: پنج سال است که مکاتبات فراوان با ادارات مربوطه داشته ایم اما هنوز کاری انجام نداده اند.

رییس شورای اسلامی روستای موسی آباد افزود: با راه و شهرسازی، فرمانداری، بنیاد مسکن و راهداری مکاتبه کرده ایم اما هیچ کدام از مسئولان ترمیم و آسفالت این جاده را قبول نمی کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه 15 دی ماه جاری که با حضور نماینده مجلس برگزار شد ضرب الاجل 15 روزه ای برای آسفالت این جاده تعیین شد، اضافه کرد: ولی متاسفانه این ضرب الاجل هم کارساز نشد و هنوز مشکل پابرجاست.

مقصودی توضیح داد: این جاده از وسط روستا عبور می کند و تیرهای چراغ برق در وسط جاده است به طوری که اگر فرد غریبه ای شبانه وارد روستا شود احتمال خیلی زیاد با این تیرهای چراغ برق برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چه کسی پاسخگوی مشکل جاده روستای موسی آباد است؟

فارس من| چه کسی پاسخگوی مشکل جاده روستای موسی آباد است؟